Про ЗДО

Дошкільний навчальний заклад "Вербиченька" - це садочок загального розвитку дітей дошкільного віку.

В приміщенні садочку функціонують 2 групи, які відвідують 48 дітей:молодшого та старшого дошкільного віку.

Роботу колективу вміло очолює компетентний сучасний керівник Підвашецька Світлана Степанівна, яка виявляє високий рівень професіоналізму, ініціативи та творчості, забезпечує високу результативність роботи колективу.

Зміст освітньої роботи з дітьми і форми організації навчально-виховного процесу відповідають основним вимогам, концептуальним засадам Базового компонента дошкільної освіти України (нова редакція) та релізуються через Програму виховання та навчання дітей від двох до семи років "Дитина".

Пріоритетними були і залишаються здоров'язберігаючі аспекти.

Створена система оздоровчих та фізкультурних заходів в закладі першочерговим вважає завдання щодо формування у дітей мотивації здоров'я. Цьому сприяють обов'язкове дотримання режиму дня, діяльності та відпочинку дітей, раціональне харчування, якісне медичне обслуговування. Дошкільний заклад має просторі та світлі приміщення, затишні, естетично-оформлені групи, які оснащені мобільними сучасними меблями, ігровим, розвивальним простором, дидактичними матеріалами для повноцінного розвитку дитини. Педагоги дбають про те, щоб дошкільники варіативно використовували простір групової кімнати, почувались володарями ігор та проявляли свої інтереси і здібності.

То ж не даремно девіз роботи дошкільного закладу:

Граючи - навчати,

Граючи - розвивати,

Граючи - виховувати.

В садочку є чудова музично-спортивна зала, яка оснащена технічними засобами, музичним центром, караоке, телевізором. Свята та розваги несуть справжнє естетичне задоволення дітям і батькам.

Загальна атмосфера створюється спільними зусиллями всіх учасників освітнього процесу і формується в результаті інтеграції досвіду вихователів та адаптації закладу до вимог і потреб суспільства й держави. Одне з перших місць в діяльності дошкільного закладу посідає турбота про здоров'я та розвиток дитини.

Педагоги закладу в постійному пошуку шляхів оновлення вдосконалення педагогічного процесу. Вихователі чутливі до продуктивних інновацій, творчо опрацьовують та адаптують до своєї групи позитивний педагогічний досвід.

Так, в групах молодшого дошкільного віку використовуються розвивальні ігри та вправи за методикою Е.Шийко, які сприяють нагромадженню чуттєвого досвіду трьохрічних малят, формують у них зорові уявлення про предмети та явища дійсності.

При вивченні дітьми віршів напам'ять педагоги застосовують малюнки - схеми Лисенкової, що допомагає легко запам'ятовувати вірш і довго тримати в пам'яті. Завдяки цій методиці в дітей набагато легше розвиваються довільні психічні процеси пам'яті та уваги. А методика Л.Б.Фесюкової "Виховання казкою", яку розпочали використовувати вихователі, допомагає дітям розвинути логічне мислення, творчу уяву, пам'ять, увагу, мову, здатність не розгублюватись в складних ситуаціях. Оволодіння простими прийомами запам'ятовування, фантазування, придумування розповідей дає вихід на творчий рівень роботи.

Навчання дошкільника розміркування стає одним із важливих педагогічних завдань, що необхідно розв'язувати в контексті його особистісного розвитку в цілому та логіко-математичного зокрема. У нашому дошкільному закладі педагоги використовують методи активізації творчого мислення за системою теорії розв'язання винахідницьких завдань. Але найефективнішими, як вважають наші педагоги  є логічні блоки, розроблені угорським психологом та математиком Дьєнішем для підготовки мислення дітей для опанування математики. Ефективно використовуються і палички Кюізенера, які гарно поєднуються з іншими посібниками та дидактичним матеріалом, а також самостійно. Цей дидактичний засіб повною мірою відповідає специфіці та особливостям рівня дитячого мислення. За їх допомогою ми навчаємо дітей моделювати числа, підводимо до розуміння різних абстрактних понять, які виникають під час розумової діяльності.

Малювання як метод арт-терапії - ще один напрямок роботи з дошкільнятами наших педагогів. Головною метою організації такого виду роботи у дошкільному закладі є створення сприятливих умов для зростання самостійної, самодостатньої, успішної, впевненої в собі, життєво компетентної особистості. Малювання на піску - оригінальний засіб розвитку творчих здібностей малят, формування у них художнього мислення.

Кожен день діяльності закладу - то яскрава сторінка відкриття шляхів удосконалення, формування основ світогляду юних громадян.